Arxiu d'etiquetes: comercialització

Com incorporem el producte agroalimentari a l’àmbit turístic?

El projecte LOCALITZA ha elaborat recentment el Manual per a la incorporació del producte agroalimentari local al mercat turístic, una guia oberta de recomanacions per facilitar la comercialització dels productes locals als establiments turístics, que creiem que us pot interessar. … Continua llegint

Publicat dins de HibriturSelva, Notícies, Publicacions | Etiquetat com a , , | Envia un comentari

Quifaquè? (19) – Agents comercialitzadors

En termes de desenvolupament turístic no n’hi ha prou amb tenir un territori amb “recursos” extraordinaris, sinó que cal convertir-los en “productes” turístics: dotats dels elements i serveis necessaris per ser gaudits pels usuaris i dels canals de comercialització que els posin a disposició dels visitants.
En aquest Quifaquè? us presentem diferents tipus d’agents comercialitzadors que són membres d’HibriturSelva. Continua llegint

Publicat dins de HibriturSelva, Quifaquè? | Etiquetat com a , , , , | Envia un comentari

Seminari: promoció i comercialització turística

Com puc vendre a través del portal catalunya.com? Quines eines m’ofereix l’Agència Catalana de Turisme? Quines són les accions clau del Patronat de Turisme Costa Brava Girona aquest 2015? Què són els clubs de màrqueting de producte del Patronat? Quines … Continua llegint

Publicat dins de Formació, HibriturSelva, Jornades, Notícies | Etiquetat com a , , , | Envia un comentari

Primeres passes per la comercialització dels paquets destinats a agències receptives

Aquest dilluns, 26 de gener, hem estat treballant amb el grup d’empreses que forma part de la proposta de paquets turístics dirigits a agències receptives que es va desenvolupar l’any 2014 en el marc d’HibriturSelva.   Com recordareu, dins del … Continua llegint

Publicat dins de HibriturSelva, Notícies | Etiquetat com a , , | Envia un comentari

Estratègies enginyoses de promoció i comercialització (Oportunitats de col·laboració en turisme – 12)

Les noves estratègies de promoció basades en les plataformes digitals i les xarxes socials pretenen, entre altres objectius, reduir la dependència actual que pateixen els petits proveïdors respecte dels grups operadors, canals de venda massiva i intermediaris.

Publicat dins de Diagnosi turística, HibriturSelva, Notícies | Etiquetat com a , , , | Envia un comentari