Afegir valor amb informació i històries (Oportunitats de col·laboració en turisme – 06)

historiesLa comarca ha de posar en valor el seu passat, i descobrir un Storytelling que serveixi de narrativa genuïna per destacar les seves fortaleses. Aquest actiu social cal recuperar-lo i explicar-lo millor, amb un relat atractiu per al viatger / turista que visiti la Selva. És patrimoni intangible que sempre genera curiositat si es basa en bones històries.

Necessitem recuperar el llegat dels “narradors del poble”, que aporten sentit i autenticitat al relat que s’explica als viatgers i turistes que visiten la Selva. Per exemple, la part literària falla. Es troba a faltar aquest element en la narrativa turística de la comarca.

També el desenvolupament d’una proposta audiovisual integral (cinema, vídeo, etc.) que ajudi a fer tangible el relat i reforçar l’imaginari que sempre està darrere de les apostes turístiques diferenciades. Hi ha, per tant, una fantàstica oportunitat en l’àmbit de la producció audiovisual per omplir aquest buit, i això necessita implicar el talent local en l’impuls de projectes que contribueixin a visualitzar millor el potencial del territori.

Aquesta entrada pertany a la sèrie de 12 articles sobre oportunitats de col·laboració en turisme a la comarca de la Selva detectades durant les entrevistes, diagnosis i tallers del projecte HibriturSelva que han servit de base per a l’informe HibriturSelva.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Diagnosi turística, HibriturSelva, Notícies i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

9 − one =